ابداع شباب
ابداع شباب
ابداع شباب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ابداع شباب

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
وحشتونى وحشتونى وحشتونى وحشتووووووووووووووووووووووونى
اهلا وسهلا باعضاء وزوار منتدى ابداع شباب
اهلا اهلا بالعيد
كل سنه وانتوا طيبين عيد سعيد
انتو فين يجماعه عاوز اشوف جهدكم المتميز وارجو المزاكره الجيده بردو عشان الامتحانات قربت

خمس عبارات ممنوع تقولها للجنس اللطيف

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ebrahimovic
المدير
المدير
ebrahimovic

خمس عبارات ممنوع تقولها للجنس اللطيف Empty
مُساهمةموضوع: خمس عبارات ممنوع تقولها للجنس اللطيف   خمس عبارات ممنوع تقولها للجنس اللطيف Icon_minitime1الأحد أكتوبر 25, 2009 3:44 am

[center]سم الله الرحمن الرحيم

اما بعد

اخواني الاعزاي

جنتل مان

منتدي ابداع شباب

يقدم

العلاقة بين الواحد وخطيبته علاقة مش مستقرة ساعات تكون زي السمن ع العسل وساعات زي علاقة توم وجيري وساعات ثالثة زي علاقة صدام ببوش.. وجرت العادة ان يكون هناك اختلاف وتأويل متباين لكل كلمة بيقولها الشاب لخطيبته اثناء الخناق مثلا فما يترجمه هو علي انه كلام عادي قد تأخذه هي علي انه كلام مش لطيف ويسم البدن.

أول عبارة
هي "إنت مجنونة".. حاول الا تقول لحبيبتك هذه الكلمة حتي لو كنت شايف ان اللي عملته هو الجنان بعينه لان ترجمة الكلمة دي عند كتير من البنات هي "انت مريضة نفسياً" او سيكون يعني ممكن تقول "اللي عملتيه ده جنان": ومش عادي اي حاجة تانية قولها واخلص بنفسك من النفسنة!!

العبارة الثانية
هي "انا بحبك".. بجد ممنوع تقول الكلمة دي وقت عتابها ليك علي حاجة انت عملتها لانك ببساطة هضمت حقها في عتابك والوصول معاك لاعتذار أو حل في اللي حصل بسبب سحر الكلمة التي انتي قلتها.

العبارة الثالثة
هي: "اعملي اللي انتي عايزاه" فاحذر ان تنطق بها اثناء النقاش حول اي قرار زي ناكل فين أو هانروح فين في الاجازة أو مدرسة الأطفال تحبيها فين.. لو قلت الكلمة دي يبقي انت سيادتك يعني بتهد كل معاني الحوار والتفاهم.

العبارة الرابعة
هي "كنت عارفه اني كده قبل ما توافقي تتجوزيني" تأتي هذه العبارة غالبا قاسية جداً علي الزوجة التي تحب زوجها وهي تعني ببساطة انه يرفض ان يغير شيئا ما بداخله.. ممكن جداً تعالج المسألة ببساطة وتقول "انت عارفه اني مضايق من ده ونفسي اتخلص منه".
العبارة الخامسة
والأخيرة "ولا حاجة" وهي تقال احياناً حين يشعر الرجل ان اي شيء سيقوله سيتم ترجمته بشكل خاطيء او انه ليس لديه قدرة علي الحديث.. من الأفضل ان تقول وقتها: "مش عايز اتكلم دلوقتي بعدين ها حكيلك"

منقووووووووووووول

تقبلوا فائق تقديري و احترامي

واتمني من الله ان تستفيــــدوا
من هذا الموضوع

وارجو سرعه الردود

لان رأيكم يهمنا

ولاتبخلو علينا ولو بكلمه شكرا

وجزاكم الله خيرا

ebrahimovic_2008@yahoo.com

للديموقراطيه عنوان وأنت الان في المكان الذي به العنوان[/center]
soso

مُساهمةموضوع: رد: خمس عبارات ممنوع تقولها للجنس اللطيف   خمس عبارات ممنوع تقولها للجنس اللطيف Icon_minitime1الإثنين أكتوبر 26, 2009 5:21 am

شكرا لكاتب الموضوع
بس انا بصراحه فى كلام مش متفقه معاه
وشايفه ان الكلام دا مش على المستوى العام
ebrahimovic
المدير
المدير
ebrahimovic

مُساهمةموضوع: رد: خمس عبارات ممنوع تقولها للجنس اللطيف   خمس عبارات ممنوع تقولها للجنس اللطيف Icon_minitime1الإثنين أكتوبر 26, 2009 5:32 am

هو بدايه الكلام انا بحترم رأيك جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا...................

............ولكن هو فيه كثير من الزوجات ولاكن في مناطق الريف................

>>>>>>>>>اغلبهم بيتطبق عليهم هذه الجمل والاقوال ولاكن المفروض لكل زوج ان

<<<<<<<<يتجنب اي قول يجرح مشاعر وكرامت المرأه مهما كان صغير في وجهه نظره

ومرسي علي مرورك الجميل والمتميز

خمس عبارات ممنوع تقولها للجنس اللطيف 19718

خمس عبارات ممنوع تقولها للجنس اللطيف
صفحة 1 من اصل 1